søndag den 27. januar 2008

På besøg hos lamserne

I sommers solgte jeg mine 8 får, jeg fik slet ikke trænet på dem så de gik bare her og blev forkælet og nød livet. Det var lidt svært at skulle af med dem, man får jo også et helt specielt forhold til dem, men jeg vidste at de ville få det godt der hvor de skulle hen. Jeg fik også afvide at jeg var velkommen til at komme og besøge dem. For et par dage siden fik jeg så en besked om at 5 af dem havde lemmet og vi blev enige om at jeg skulle op at se dem alle i dag.
Hvor var det dog dejligt at komme op og besøge dem og se hvor godt de havde det, de var stadig alle meget kælne og enorm tillidsfulde, deres lam var selvfølgelig noget af det skønneste.

En af dem havde oven i købet fået tvillinger :-) så 6 lam i alt

Her er der 2 der skal fodres samtidig.


Hvem kan dog stå for dem, er de ikke bare skønne? Alle lammene var også enormt nysgerrige og tillidsfulde og sjovt så det ud når de bænede rundt og lavede bukspring.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

MEGET søde! Især tvillingerne med en hvid plet på hovedet begge to :)

Hilsen Heidi.