torsdag den 1. maj 2008

Pjerrot & Cookie på bakken

I dag havde DKK kreds 1 arrangeret bakkeskue, i den anledning var Johanna, Emmy og jeg inviteret til at lave opvisning på scenen. Da vi kom derind fik vi afleveret musik og lige prøvet hundene oppe på scenen. 5 minutter før vi skulle starte og vi faktisk stod og var klar kom der en meget forvirret mand og spurgte om vi havde set dommeren. Dommeren?? Det her var altså en opvisning, men de havde åbenbart besluttet sig for at det skulle være en lille konkurrene og dommeren var såmænd ingen mindre end PJERROT.

Her er han så :-) i gang med at præsentere den første på scenen.
Emmy og Biscuit lagde ud, og WOW Biscuit var god og som sædvanlig meget meget charmerende. Da de vandt "konkurrencen" kommenterede selveste hr. Pjerrot også hvordan Biscuit havde kigget ud over publikum og nærmest sagt: se mig :-)



Cookie og jeg skulle på som de næste. Cookie var en god fyr, selv om scenen ikke var et hit gjorde han (næsten) hvad han skulle, men MIG jeg glemte selvfølgelig programmet, så da jeg lå og rodede rundt nede på gulvet kom jeg i tanke om at jeg faktisk burde lave spring. Hhhmm så jeg prøvede diskret at komme op og så komme ind hvor vi næste gang skulle lave spring, men mon ikke jeg havde forvirret den lille hund for springe det skulle han i hvert fald ikke - han refuserede som en hest, så mig ned på gulvet igen og fortsætte programmet :-) (denne gang skulle vi altså være på gulvet og lave weaves :-))






Til sidst skulle Johanna ind med Spooky. Spooky var faktisk rigtig rigtig god i dag og de gjorde det super flot - lige indtil.... cd´en ikke ville mere og begyndte at sætte tempoet op, så Johanna var nødt til at stoppe programmet der - selv om Spooky sikkert godt kunne have gjort det i turbo tempo :-)


Her er vi så allesammen med Bakkens Pjerrot og 3 meget velopdragne hunde, der var ikke en af dem der havde sat så meget som en beskidt pote på hans hvide tøj (måske fordi det var det første han sagde til os :-))

Tak for en hyggelig dag og en super oplevelse.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Helle
Tak for en super hyggelig dag - I var go'e!!!! Godt kravlet! :-D
Knus fra Emmy