søndag den 10. august 2008

Kursus med Bianca Van Der Post

DKK havde inviteret Bianca Van Der Post til at komme til Danmark for at holde kursus, et kursus jeg selvfølgelig bare måtte med på! Jeg syntes hun er super dygtig og virkelig inspirerende at høre på. Vi startede dagen indendørs med lidt teori og så DVD mens Bianca tegnede og fortalte. Da det holdte op med at regne var det på tide at gå ud ;-) Bianca havde arrangeret det sådan at vi var på en af gangen og så kunne vi fortælle hende hvad vi ønskede at arbejde med. HUn var god til at fortælle højt hvad hun sagde til hver deltager så det var også super lærerigt at sidde og se og lytte til de andre deltagere.

Bianca

Jeg valgte at arbejde med Doggie på højre side, da det virkelig er en af de øvelser vi kæmper med - sjovt nok


Det blev hurtigt bedre, men vi har stadig meget arbejde før den er der...

Flying Doggie


Da vi var på igen senere valgte jeg en øvelse hvor hun skal stå et par meter fra mig og når jeg
bevæger mig baglæns i løb skal hun følge med, men stadig holde afstanden. En øvelse vi ikke rigtig var startet på endnu, men vi fik nogle rigtig gode fif til indlæringen. På billedet er Doggie ved at få hendes belønning kastet - den lille hvide prik er hendes pølse :-)

Jeg valgte kun at have Doggie på, men Cookie var selvfølgelig med så ham trænede jeg lidt ind i mellem - her vores nye øvelse at stå på bagben ved siden af mig

Cookie er en rigtig puttegøj :-) Jeg elsker når han kommer og putter på den måde


Vi skulle selvfølgelig også lige have taget familiebillede, ikke nemt skulle jeg hilse at sige!

Men her sidder de så: Bedstefar Robbie i midten, Maggie til højre og Doggie til venstre.

Ingen kommentarer: