søndag den 1. november 2009

Skovtur

Jeg elsker efteråret og jeg elsker dets farver, jeg har dem lige ude foran køkken vinduet og jeg nyder det hver dag, men i dag måtte der også en skovtur til, så jeg tog hundene og kørte til Boserup skov hvor jeg ikke har været i årevis, men det er en stor dejlig og meget besøgt skov.

Masser af udfordringer til hundene med spring over træstubbe, klatre og balancerer
Skoven var godt besøgt i dag så vi fik hilst på masser af børn og andre hunde

Desværre kommer naturen ikke helt til sin ret på billederne, men vi havde en dejlig tur :-)

1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Det ser ud til at I havde en rigtig smuk tur, det er også en dejlig skov.

Og et forsinket tillykke med din fødselsdag, jeg har været på ferie, så jeg er lidt bagud. Håber du havde en dejlig dag:o)

Kh Vicky og drengene