lørdag den 24. april 2010

Kan hunde forvandle sig til svin?

Jep, mine kan!!! Af en eller anden årsag som jeg ikke helt selv har forstået endnu, skal jeg løbe DHL stafet og eftersom at jeg ikke kan løbe bliver jeg nok nødt til at gå i skarp træning. I morges startede jeg så op og selvfølgelig skal hundene med på løbetur.

Doggie løb ud på marken og rullede sig. Jeg kaldte på hende, jeg så hun rejste sig og jeg fortsatte - det næste jeg så var at hun lå i - ja alle har vel lugtet at det er i disse uger der bliver kørt gylle ud på markerne, så nu har i nok gættet hvad det var hun lå i!!!

Hmmm Cookie fik åbenbart samme idé, og der opdagede jeg det heller ikke før det var for sent :-( Føj for en stank!!!
Da vi kom hjem røg begge hundene direkte i bad, på trods af masser af shampoo lugter begge hunde og hele huset stadig af gylle!!

3 kommentarer:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

AAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!

Bluedog sagde ...

Føj, hvor klamt og ja, dine hunde har da lige bevist at de godt kan forvandle sig til svin:oP

Anonym sagde ...

Takk for interessant informasjon