onsdag den 8. september 2010

Jeg ved hvem Jazz er :-)

Lige ny nyder Emmy, jeg og hundene ferien i England. Jeg vil lave en rejse beskrivelse når jeg kommer hjem, men flere har ventet spændt på hvem Jazz er så mon ikke en lille hvalpeopdatering er på sin plads :-) Vi ankom til Bob & Alison Tunnicliff fra Kennel Littlethorn Tirsdag eftermiddag. Efter vi havde taget os af vores voksne hunde, var det tid til første møde med hvalpene.

Jeg vidste at ud af 4 tæver var der to tilbage, hvor sidst jeg snakkede med Bob vidste han endnu ikke hvilken af de 2 der skulle til Danmark. Jeg har jo ikke haft andet end billeder at gå ud fra, så jeg har det helt fint med at det er Bob der vælger.

Når man ikke har andet end de billeder man får tilsendt, og ikke sådan lige kan besøge hvalpene bliver billederne nærstuderet - tit!! Jeg havde hjemmefra sagt til Emmy at ud fra billederne ville jeg helst have den med det sorte og hvide ben - og søreme så - velkommen Jazz :-) (Bobs kælenavn til hende er vist Monster ;-))

Meget kontaktsøgende

og legsyg. Hun var helt vildt sej at lave trækkeleg med. Hun holdte godt fast og sagde grrr grrr grrr

Her er det Emmys Hero. Hun har vaklet lidt i mellem billederne, men det sidste hun sagde til mig inden vi tog afsted var at hun bedst kunne lide ham uden fuld krave - og tada... Bob havde valgt rigtigt igen :-)

Her er det Jazz og Hero der leger trækkeleg. De 2 brugte lag tid på at lege sammen.

Her har Jazz fat i kinden på en af hendes søskende.

Vi skal til konkurrencen i weekenden, men besøger hvalpene igen i næste uge. Vi henter dem "hjem" næste fredag. Det tager ca. 24 timer at kommer hjem fra UK, men jeg er nu ikke bekymret for hvalpene, de har hinanden, er burtrænet og vant til at køre i bil :-)

Og så lige en lille hvalpevideo :-)

1 kommentar:

Sidsel sagde ...

Jazz ser fantastisk ud, glæder mig vild til at møde hende....