søndag den 26. april 2009

Lyngholm Cup

I går var jeg til HTM konkurrence hos Lyngholm. Anja og Sofie stod som arrangører og Charlotte lagde faciliteter og lækker frokost til. Jeg skulle kun deltage med Cookie, da Doggies program endnu ikke er klar. Vi skulle debutere med vores nye HTM program, `skibet skal sejle i nat`. Jeg valgte at lave vores program om til træning, den første gang man skal ud at vise sit nye program er altid lidt værre og jeg var rystende nervøs, ikke en særlig god støtte for Cookie og så følte jeg at jeg hele tiden havnede inde i væggen og havde svært ved at komme ud af det, og fair nok så stod Cookie af. Resten af dagen gik med at dømme og lufte hunde.

Cookie hyrder Beat og Beat hyrder Biscuit...

Her er alle drengene samlet

Der er en helt fantastisk udsigt og gode luftemuligheder til hundene.
Alt i alt en rigtig hyggelig dag, hvor alt bare klappede. Det var en fornøjelse at sidde og dømme og dejligt at se så mange der var mødt op.

1 kommentar:

Emmy sagde ...

He he he - du havnede hele tiden inde i væggen... Det var ikke bare noget du følte :-D
I så godt ud i ringen og jeg glæder mig til næste konkurrence, hvor I vil være klar til at WOW'e alle med jeres nye Gustav!