tirsdag den 11. august 2009

Freden har sænket sig over Lille Skensved

I går var første dag Beat & Whisper skulle være alene hjemme herude mens jeg var på arbejde. Jeg var meget spændt på at se hvor meget energi Beat havde samlet i løbet af dagen... phew det var meget! Så jeg skyndte mig at få sat snor på alle dyrene og gå en god lang tur så det værste krudt kunne blive brændt af :-)
Om aftenen tog jeg de 2 drenge med ind i lufthavnen for at hente Emmy - gensynsglæden var stor fra begge sider og det var tid for mig at sige farvel til dem. Beat havde sørget for en meget lækker hundepasser gave. Hvad kunne passe bedre end denne?? og den kan anbefales :-)

Her er godt nok stille i dag - mine egne 3 har deres egne rutiner og er nogle rolige gemytter, eller også er de også bare trætte efter at have haft gæster hele weekenden, men jeg nyder freden ;-)

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Mmmm freden???? Hvad er det nu lige det er???? Det er ihvertfald ikke noget, der følger med, når Beat kommer hjem :-D