søndag den 11. oktober 2009

Kursus med Kath Hardman og Karen Sykes, dag 2

I dag havde jeg bestemt mig for at arbejde med ´fart på banen´ Doggie er super hurtig når hun laver tricks, men lige så snart vi træder ind i ringen sætter hun tempoet meget ned. Jeg startede med at lave nogle tricks med super fart og så skulle jeg vise vores Big Spender program og der røg farten. De observerer meget i mens og stillede spørgsmål bagefter. Gør træningen svære end konkurrencen!!

Det var egentlig meget kort hvad de havde at sige til det, men de havde noget andet på hjerte til mig. Phew det var en ordentlig mundfuld, men jeg trængte til at høre det....

Lad være med at opføre dig som en klasse 3 handler!!! Din hund er kun 2 år, stadig meget ung, er allerede i klasse 3 i begge dicipliner, I kan ikke komme videre end den klasse, det er der du skal være mange år endnu!

Ja det åbnede mine øjne og fik mig til at tænke meget på fremtiden - og det var lige hvad jeg havde brug for. Det har været en hel fantastisk weekend og meget lærerig for mit vedkommende. Se hvordan det gik os til konkurrencen, som blev afviklet dagen inden kurset her.

Ingen kommentarer: