lørdag den 11. april 2009

Blæsende træning

Emmy og jeg mødtes for at træne i dag - dejligt vejr men dog en anelse blæsende!! Vi arbejder begge på nye programmer, så egentlig laver vi mest tricks eller positions arbejde. Jeg har arbejdet meget med Doggies start, men det fungerede ikke rigtigt eller det vil sige det jeg havde lært hende var ikke lige det færdige resultat, så helt forfra med et par pinde og nogle paller skal det nok lykkes :-)
Cookies program er dog koreograferet og han kan det hele, bare ikke nu hvor vi har kædet det sammen. Vi har også lige haft en periode hvor vi ikke rigtig har fungeret sammen, så det var dejligt lige at få et par øjne på vores arbejde og fif til hvordan vi kommer videre. Så det var lige sådan en dag med lidt hjælp jeg trængte til for at komme godt videre.


Ihh altså jeg bliver så glad når jeg ser sådan nogle billeder af Cookie hvor han bare ser glad ud og er PÅ :-)
Cookie er meldt til konkurrence her i april, jeg tvivler på vi når at blive klar, men jeg tror jeg tager ham med alligevel nu vi er meldt til og så bare laver det om til træning.

Til sidst lige et billede af Beat - den lille fyr har altså nogle helt fantastiske HW positioner :-)

1 kommentar:

jytte sagde ...

hej helle hvor blev jeg glad for og se at bianca stadig godt kan de ting du har lært hende.tillykke med hende kram mor