mandag den 13. april 2009

Påske lamserne

En gang om året er jeg oppe at besøge mine gamle får, dette er gerne lige når de har fået de små yndigste påskelam. I går kørte jeg så turen til Svinninge op til Camilla og Gitte som købte fårene dengang. De er søde til at sende billeder og fortælle hvordan det går og jeg er slet ikke i tvivl om at "mine lamser" har det godt, men det er også dejligt at komme op og hilse på dem :-).
Alle lammene var mellem 1 time og 3 uger gamle.


Et søskendepar

En virkelig flot chokobrun farve



Det lille myr er kun 1 times tid gammel

Længst til højre er faren til lammene
Det var virkelig en fornøjelse at hilse på dem og de har det alle som blommen i et æg :-)

2 kommentarer:

Emmy sagde ...

Nårh...
Det var en rigtig påske blog :o)

Mette sagde ...

Ih hvor er de søde!