mandag den 11. januar 2010

En hyggelig dag

Det har været en hård weekend, men også rigtig hyggelig. Jeg vil starte med at sige 1000 tak for alle de søde hilsner og opringninger. Det har været dejligt bare at snakke om Bianca, der er stadig enormt tomt derhjemme efter hende, men nu kan jeg bedre snakke om hende uden at græde hele tiden og tænke på alle vores gode oplevelser i stedet.

I går skulle jeg til møde i BCK og bagefter gik Emmy & jeg en tur med hundene. Jeg havde kun taget Cookie med da doggie er i løbetid, så jeg syntes ikke det var en fantastisk idé at hun skulle løbe rundt med alle de hanner :-) og så bare være i bilen bagefter.


Cookie nød at spænde rundt sammen med de andre og især Beat er hans foretrukne at spæne med

At sparke til sneen kan også fange hans opmærksomhed

Efter turen kørte vi hjem til Emmy for at hygge med kaffe og HTM dvd´er :-) Cookie skynder sig altid at finde et ben han kan ligge og hygge med

Beat var alligevel også blevet en anelse træt og puttede lidt længere end han normalt gider

Robbie kommer normalt aldrig op og putter i sofaen hos mig. Gad vide om han kunne lugte at jeg havde en lækker tæve derhjemme siden han gad i går ;-)
Da jeg kom hjem var Doggie ikke hjemme. Hun havde været med Anders hele dagen og da de endelig kom hjem gad hun dårligt at hilse på mig. Hun gik bare over til døren fordi hun vidste hende og Anders ikke havde været ude at fyre endnu!! Møj-hund :-D

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Genial fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.