onsdag den 27. januar 2010

Træning igen :-)

I går havde Emmy og jeg igen lånt Charlottes hal for at få trænet hundene lidt. Jeg havde super træning med Doggie og det hjalp virkelig på selvtilliden til lørdagens konkurrence :-). Det har været så dejligt at vi har kunne være i hallen et par gange, da det jo er helt umuligt ellers at træne sine programmer i dette vejr. Der er ikke varme i hallen, men til gengæld blæser det ikke og der er ikke is på gulvet, så man kan rent faktisk stå fast :-) Men GOSH hvor er det koldt... jeg frygter lidt at skulle træde ind i ringen i mit kostume, som er meget småt og meget tyndt...

Træningen med Cookie var ikke noget at råbe hurra for og der er laaaang vej endnu før vores nye program overhovedet kommer til at ligne et program.... men vi træner videre :-)

Da jeg kom hjem nåede jeg ikke så meget andet end at hælde kaffen op og så ellers ind på sofaen under tæppet og prøve at få vamen igen.

Ingen kommentarer: