torsdag den 22. juli 2010

Det er en lille verden

Man taler jo tit om at det er en lille verden vi lever i - og det er det! Da jeg startede på mit nye arbejde i februar fandt mine nye kollegaer hurtigt ud af at jeg var hende `hundetossen` og så går snakken. Jeg fandt hurtigt ud af at en af mine kollegaers datter også var hundetosset - det er jo altid hyggeligt med historier om andre som er lige så tosset som en selv :-)

Jeg ser billeder af Jeanettes (som er datteren) labrador, Luna (host host og det er sådan noget vi selvfølgelig ordner i frokostpausen). Jeg finder også ud af at det der med at tage billeder, det går hun også meget op i.

En dag snakker vi heste og Jeanette vil gerne forsøge sig ud i at tage action billeder af heste. Hmmm det må da kunne fixes, min veninde har jo hest og elsker at poserer foran kameraer.

En aftale kommer i stand - som desværre bliver aflyst da hesten er skadet.

Jeg syntes nu ellers det kunne være meget rart at få sat ansigt på Jeanette og Luna - jeg havde dog set dem begge før - inde på bakken, men der vidste jeg ikke rigtig hvem det var så jeg havde vist bare stået og stirret fordi hun så, så bekendt ud at det først slog mig bagefter

Nå men nu havde vi jo begge reserveret dagen, så jeg skrev til Jeanette og fortalte hvilket kamera jeg havde og hvilke problemer jeg havde med det og om det var noget hun havde lyst til at hjælpe mig med.

Det viste sig at hendes kamera var magen til mit (så jeg forstår ikke hvorfor det tager så meget bedre billeder end mit ;-)) og vi sagtens kunne mødes alligevel.

Solen skinnede da jeg puttede hundene i bilen og mødtes med Jeanette og Luna. Vi gik med hundene ned til nogle grønne områder og de kom så fint ud af det alle 3 - 4 benede og det gjorde de 2 - benede skam også.

Jeanette fortalte at Luna ikke gider at lege, men ehhhh måske ønsker hun sig bare et par border collier til at sætte fut bag i ;-)

Nu har du kigget alle billederne mens du læste denne lille historie, så kan jeg da fortælle at de er "skudt af" bare imens Jeanette sad og stillede på mit kamera - så hun må have æren for alle de gode billeder - og mig..... ja jeg øver mig stadig, men syntes at jeg fik nogle rigtig gode og brugbare fif.

Hundene hygge sig med find pølsen....

2 kommentarer:

Jeanette sagde ...

Ja verden er sørme lille :-) det var en rigtig hyggelig eftermiddag og sikke tiden bare fløj :-)

Vi glæder os til at møde jer igen til hygge, kamera og måske leg :-)

Hilsen Jeanette og Luna

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Fede billeder :o)
Coooooooooooooool!