søndag den 25. juli 2010

Træning, Finland og hvalpeplaner

I dag mødtes Emmy og jeg for at træne alle hundene. Beat startede med at træne hans freestyle program, og bagefter fik jeg lov til at se hans nye trick som han er ved at lære - og er blevet super god til siden jeg sidst så det!

Næste hund på banen var Doggie, vi trænede vores freestyle program med alle de nye ændringer der er i det - og så lavde vi selvfølgelig igen lidt om på det i dag :-)

Hmm skoene passer da næsten til kjolen ;-)

Så blev det lille B som skulle lave gæt et trick....

Cookie trænede hans nye heelwork program i dag

WOW han var god!



Whisper trænede hans heelwork og bagefter lyttede vi til hans måske nye musik????

Da vi var færdige med at træne skulle vi selvfølgelig have kaffe og have planlagt det sidste, til vores tur til Finland, hvor vi skal undervise og lave opvisning ved festmiddagen til den finske BC klub´s 20 års jubilæum.
Det var svært at koncentrere sig om at snakke Finland uden at der gik hvalpesnak i den :-) Min plan har tidligere været at jeg ville have hvalpe på Doggie fordi jeg er så vild med det hun indeholder, men som tiden nærmede sig kunne jeg godt mærke at jeg ikke turde selv at lave et kuld hvalpe, af flere forskellige årsager og jeg valgte at Doggie ikke selv skal parres.
Selvfølgelig vidste jeg at jeg stadig (planen var omkring 2 år fra nu) stadig ville have noget der var super tæt på Doggie, men der skulle ikke gå 2 år inden det jeg ville have dukkede op. Jeg har fulgt parringen tæt og har overvejet meget om tiden er den rigtige - og det er den!!! Så om 8 uger tager jeg tilbage til Doggies opdrætter kennel Littlethorn og henter et nyt familiemedlem :-)
Emmys Robbie ligger bag Doggie, og ligger selvfølgelig også bag hvalpen på begge sider, så vi er flere der har drømt om disse linier :-) og glæder os over at 2 af hvalpene fra kuldet skal til Danmark.

1 kommentar:

Jeanette Helsted sagde ...

Årh tillykke :-) Det bliver da spændende :-)