fredag den 27. juni 2008

Rosenborg Tattoo

I tirsdag blev jeg pludselig ringet op af Emmy... jeg har fået billetter til Rosenborg Tattoo vil du med??? øøhh hvad er det lige... efter en kort forklaring sagde jeg straks ja, det lød ikke som noget jeg ville gå glip af. Mine kolleger mente dog ikke jeg havde fortjent at komme med når jeg ikke vidste hvad det var.
I anledning af den kongelige livgardes 350 års jubilæum blev der holdt Rosenborg Tattoo for første gang i over 20 år.

Da vi havde fået parkeret bilen og ikke helt vidste om vi skulle til højre eller venstre mødte vi garderhusarene, mon ikke vi var på rette spor.

Opvarmningen inden opvisningen startede var sækkepiber, ikke noget jeg er helt vild med

K&G,Holland. Fantastisk show og musik.

Rusland. Meget militæragtigt, men stadig et helt fanstastik show.
Motorcykelshow med Berlins politi. Den lille MC nede i hjørnet er rigtig nok :-) en specielbygget BMW.

Den engelske garde. Hvis det ikke havde været for ham fætteren foran med ridehjælmen, kunne man næsten tage fejl og tro det var den danske garde.

Nogle af de soldater der kom hjem fra Afghanistan i februar. Alle rejste sig og det var med en klump i halsen vi tænkte på de soldater der omkom i krigen.

Her til sidst den danske Kongelige Livgarde. Alle de shows vi så var helt fantastiske, meget af musikken var helt fantastisk, super underholdning og ikke mindst så taler vi virkelig koreografi og timing i topklasse - WOW det var godt.


Oplevelsen blev jo heller ikke mindre af at det var VIP billetter vi havde fået, så vi sad jo nærmest i lounge med Prins Joakim :-).

Tak for en super fed oplevelse!!

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Tak for en rigtig hyggelig aften! WOW! Hvor var det vildt! :-D
Emmy