lørdag den 23. oktober 2010

Koreografi - mon vi når det?

Doggie er udtaget til det danske landshold og skal være med til at repræsenterer DK til NM i Finland. Egentlig havde vi koreograferet et nyt program til hende, men det var ikke lige det.... og ordet Shine giver mig næsten stadig opkast fornemmelser. Whisper laver ikke HTM mere, men istedet FS der er koreograferet så det passer til det han kan. Emmy sendte mig, med blødende hjerte det musik hun skulle have brugt til Whisper og jeg kunne rigtig godt lide det. Selv om Emmy er noget handicappet efter hendes knæoperation aftalte vi at mødes så hun kunne hjælpe mig med koreografien.

Mens hun har været hjemme og næsten ikke kunne gå, har jeg dagligt og flere gange om dagen modtaget SMS´er om jeg ikke lige kunne komme med noget kaffe til hende... Det har jeg endnu ikke været, så i dag da vi skulle mødes skulle hun selvfølgelig ikke mangle noget, så jeg troppede op med sofa, stol til at hvile benet på, et lille bord, kaffe og kopper.

Lejren slået op, hvalpene puttet i bur, de voksne i snor - så kan vi godt starte

Hmmm gad vide hvad det er jeg laver her????

Da vi var kommet et godt stykke gennem koreografien, måtte det lige afprøves med hund. Efter ikke at have lavet lige så meget som han plejer siden Emmys operation stillede Whipser MEGET gerne op til formålet :-)


UPS der er vist lidt her.... Det ligner ikke en elegant stok og det er heller ikke meningen at armen skal ligne en ballet!!
Det begyndte at regne mere og mere, så vi skyndte os - så meget man nu kan skynde sig når der er hel lejr der lige skal pakkes ned - ind og lavede det sidste færdig indenfor. I mens hyggede hvalpene sig i Heros store hvalpegård.

Jazz - lidt for stor til en Sheltie hvalpekurv

Den er altså stadig lidt lille den kurv

Begge hvalpene fik også ordnet ører, Heros var lidt tunge i det og som i sikkert har læst tidligere så var Jazz´s meget uens.

Smukke Hero
 
Jazz eller en kat???? Efter hendes øre er blevet limet er hendes nye kælenavn "min lille pittbull" ;-) Hun ligner en med kuperede ører når hun holder dem på en bestemt måde.
Da jeg kom hjem, prøvede jeg igen at gå det program vi havde koreograferet og jeg er blevet helt vild med det!!! Nu håber jeg bare rigtig meget, at Doggie og jeg kan være klar med det til NM!!

1000 tak for hjælpen og tak fordi du turde overlade dette stykke musik til os!


1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Beat siger 'Hvad er der galt med uens ører????' og Hero siger 'Jeg passer i kurven og jeg er større end Jazz!!!!'

Tak for en hyggelig dag - jeg glæder mig til at se Doggie lave onkel Whispers program ;o)