søndag den 19. december 2010

I det mindste fik jeg ens ører...

he he he Jazz har de størte ører i hele verden :-) Jeg bad bare om ens ører og det fik jeg jo!! Hun ligner lidt en gremling, men nøøj hvor er hun kær. Håber dog at resten af hendes hoved kommer til at passe til ørene ;-)


Tror ikke at man skla kalde dem pænde på dette billede
Emmy og jeg mødtes søndag formiddag, vi startede med at krudte alle hundene af inden vi gik ind til kaffen og ghetto-blasteren, så vi kunne koreografere et nyt freestyle program til Biscuit.

Tilføj billedtekst


Jazz møsser med Beat

Tilføj billedtekst

Tilføj billedtekst

Hvalpene spurtede rundt hele dagen...

Når Biscuit lige skulle afprøve ideer blev Cookie og Whisper dirigeret hen på tæppet - de var ikke helt tilfredse med situationen. Doggie og Beat ville være ude hele dagen.

Stakkels Whisper, man skal finde sig i meget....

Og så fik hvalpene skubbet W væk, så de kunne have sofaen for sig selv!!

Svært at koncentrere sig med 2 hvalpe springene rundt om en

Okay jeg overgiver mig :-)

Senere på dagen stødte Sidsel, Bylgja og Wave til
 Sidsel skal også have nyt program til Bylgja, så da hun kom luftede vi hundene igen inden vi gik ind til endnu mere kaffe, frokost og ikke mindst ghetto-blasteren

Cookie er meget meget sulten og håber at nogen vil dele sin bolle med ham

Whisper er næsten lige så sulten som Cookie

På den igen - Whisper og jeg udveksler ideér ;-)

Sidsel ser en smule opgivende ud

Den får ikke for lidt med mikrofonen ;-)
En super dejlig dag, hvor alle hundene fik hygget sig. Da alle var taget hjem igen gik alle mine hunde lige i brædderne og sov resten af aftenen, så der var ro i lejren :-D

Ingen kommentarer: