fredag den 5. februar 2010

Mit nye legetøj

Okay jeg indrømmer det gerne.... jeg er helt vildt mærkelig, men det kommer sikkert ikke som en overraskelse for dem som kender mig ;-)
Rengøring og nussen pussen i haven siger mig ikke så meget, men til gengæld syntes jeg det er helt vildt hyggeligt at hamre og banke (jeg siger ikke at jeg er godt til det), flække brænde og slå græs (så længe det ikke er kanter), men jeg er kommet til at ødelægge vores wheel horse et par gange og Anders er ikke glad når han skal reparerer den - så nu har jeg fået min helt egen Texas :-)

og selvfølgelig var Doggie med på en lille prøvetur i dag


3 kommentarer:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Coooooooooooooooool!!!!!!!!!!
Men så ødelægger du vel bare den???? Vil Anders hellere reparere den?????

Unknown sagde ...

Du ser altså rigtig sej ud!!!!!!!!!!

Bluedog sagde ...

Århhh, hvor er den fed, so ein ding muss ich auch haben!!!!!!