lørdag den 20. februar 2010

Sikke en fredag

Phew godt jeg har sådan nogle hjælpsomme forældre :-) Det er jo ikke så tit man får trænet i dette sne-vejr... så når chancen byder sig og vi kunne låne Charlotte Lyngholms hal var det bare at slå til. Men jeg skulle jo på arbejde først og kunne ikke gå helt vildt tidligt så jeg fik min far til at hente hundene, tage dem hjem til ham og så hentede jeg dem der efter arbejde (de bor tæt på) og så ellers afsted til Holbæk hvor jeg mødtes med Emmy og resten af Hazyland flokken. Super træning med alle hundene. Jeg trænede FS med Doggie og vi var løbet ind i lidt problemer - men selvfølgelig ikke noget Emmy ikke vidste hvordan skulle fixes :-). Det eneste problem i hallen var at vi ikke kunne finde ud af at tænde lyset så det blev mørkere og mørkere. Biscuit var den sidste der var på og gosh hvor var der mørkt på det tidspunkt - jeg kunne ikke se Biscuit og måtte stå med min lille lommelygte for at finde knapperne på musikanlægget. Så fik vi også prøvet det :-)
Efter træningen susede jeg direkte videre til Fitness-kirken hvor jeg skulle på dansekursus med Inge-Dorte.

ID startede med at vise os trinene til de forskellige danse


Her tager mor og søn en lille svong om. ID søn danser også og vi fik en lille prøve på street hip-hop og noget Michael Jackson. Meget imponerende! Vi fik også selv prøvet trinene til cha cha cha, vals, salsa og så selvfølgelig også en lille MJ koreografi. Det var en rigtig sjov og underholdende aften, men jeg blev igen bekræftet i at jeg overhovedet ikke har noget der ligner kropskontrol eller rytme!!

Anja var slet ikke så dårlig som hun selv syntes

Tror det var meningen at alle skulle gøre det samme ;-)

Kan Addi springe over her????
Jeg var godt øm i kroppen da jeg kom hjem, men her til morgen var det slet ikke så galt som jeg havde frygtet. Så nu er jeg klar til endnu en dag på dansekursus :-)

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Tak for en hyggelig mørke-leg og god fornøjelse med kurset :o)
Jeg vil køre til Næstved og besøge min mor i stedet.