torsdag den 14. maj 2009

Chico

Jeg arbejder ihærdigt på at kreere en ny hjemmeside, så indtil den er færdig vil jeg gerne have lov at præsenterer flokkens nyeste medlem her på bloggen: CHICO :-) en 9 ugers hvalp, blanding mellem Shih Tzu/Chihuahua.
Okay så den lille fyr er ikke min, den bor her ikke engang... men jeg havde fornøjelse af at passe ham sidste weekend. Køn er han ikke men nøøøj hvor var han sød og ALDRIG har jeg oplevet en nemmere hvalp end ham.

Han opførte sig som om han havde været her altid og rendte bare rundt

Min store bekymring var at han kunne gå lige igennem hegnet fordi han er så lille, så hvis jeg ikke var ude satte jeg bare et strygebrædt for døren, så kunne de andre stadig gå ud og ind som de havde lyst til

Cookie var Chico´s store idol og hvor Cookie var, var Chico

Cookie er en godmodig fyr og hold da op han finder sig i meget, og så passer han oven i købet på hvor han træder

Her har Chico så gang i trækkeleg med Cookies hale... Cookie tog ikke notits af det og når han ikke gad mere gik han bare.
De 2 andre syntes det var ok han var her, men de gad bestemt ikke beskæftige sig med ham.


Ingen kommentarer: