fredag den 14. maj 2010

Doggie & Pjerrot

Traditionen tro havde DKKm kreds 1 igen i år arrangeret Dogdancing på Bakken, hvor nogle danske HTM og FS deltagere bliver inviteret til at vise deres program på scenen og med Pjerrot som dommer.

Johanna tog sig i år af speaker jobbet hvilket hun gjorde til UG. I år var der også tæpper på scenen, hvilket var super godt de det ellers er en noget glat scene.

Doggie skulle lave hendes HTM program til `shine`. Hun gjorde det rigtig fint og havde nogle super flotte positioner. Små kiks undervejs, men det var min skyld :-) Scenen var lige lille nok til vores program så ind i mellem blev jeg nødt til at flytte mig et andet sted hen.

Jeg er selv helt vild med det her billede hvor vi løber sidelæns og man kan se hvordan hun bare er "på" og gir alt for at følge med. Sådan var hun hele programmet igennem :-)

Jeg er rigtig glad for at hun taklede det hele så fint

Når man sidder som publikum og ikke selv er HTM nørd ;-) så er freestyle langt mere publikumsvenligt end HTM er - da det tit bare for "udeforstående" er en masse forskellige plads positioner, men jeg brænder for smuk hw og Doggie og jeg nød vores tid på scenen i går :-)

Trods vejret ikke var det bedste var der mødt mange publikummer op. Doggie holder øje med at en eller andens madkurv ikke forsvinder

Da vi var færdige på scenen gi Emmy og jeg en tur rundt bland alle forlystelserne med hundene

Phew hård dag og en kop kaffe måtte der til. Vi fandt det hundevenlige sted hvor hundene fik hundekiks og en ordentlig spand vand ud

Tid til gruppe-foto.... men øh man skulle godt nok være hurtig. Beat, Cookie & Doggie har et eller andet spurte-gen som de godt kan lige at benytte. Hvad start-signalet lige er har jeg ikke fået øje på endnu... et blink med øjet, en uhørlig lyd, et vrik med øret eller???? Men i hvert fald satte de alle 3 afsted i en spurter nøjagtig samtidig, det går ikke stille af sig og de løb med høj fart ind mod al menneske mylderet igen. Okay vi kaldte vist en anelse skingert på dem, men panikken begyndte at brede sig en smule, heldigvis hjælp det og de kom tilbage igen. Lille artige Biscuit sad stadig på træstemmen og ventede :-)

Det var nogle meget rolige og trætte hunde vi havde i bilen på vej hjem


Tak for en hyggelig dag til hele "bakke-holdet"

Ingen kommentarer: