søndag den 9. maj 2010

Super træning i dag

I formiddags mødtes Emmy og jeg til en gang træning med alle hundene. Vi skulle lige have tjekket af hvordan det stod til med vores programmer -og så havde Robbie og Biscuit også lige en lille filmopgave vi skulle have styr på.

Det blev så filmstjernerne der startede i dag. Robbie blev godt nok pensioneret sidste år, men derfor er det jo skønt at komme med ud og få en masse guffer.

Nårh Biscuit

Doggie trænede hendes freestyle nummer i dag - vi veksler lidt i mellem at lave HTM og FS i øjeblikket.

Det var herligt at lave FS med hende igen og det trick vi har øvet på i nogle måneder fik vi afprøvet i programmet i dag til musikken - og vi skal nok nå det :-)

Træning med forstyrrelser :-) Det klarede hun til UG!

Hmm gad vide om man kunne blive bidt af freestyle ;-)

Whisper skulle også ud at træne hans VM nummer. Det er stadig et rimelig nyt program, men han gjorde det super!!


Cookie træner på livet og løs med hans nye HTM nummer. Vi har efterhånden ændret i det adskillige gange, men nu er den der endelig :-). De høje benløft fungerer perfekt!

Dejlig tændt Cookie i dag

Jeg elsker Cookie positioner når han er `på`

Er der noget bedre end en dejlig træningsdag med hundene, sin træningsmakker og alle hundevennerne :-D

Lille Beat er lige ved at have lært sin `beg` :-)

Smukke gamle Robbie og hans barnebarn Doggie. Vejret var dejligt i dag (efter at jeg har overtaget tjansen som vejransvarlig igen fra 1. maj), så vi måtte have nogle familiebilleder.

Doggie er den absolut perfekte hund for mig, super kærlig og super dejlig at træne med. Jeg kender efterhånden Robbie rigtig godt og har set ham i snart alle situationer og han er hel fantastisk hund. Når jeg ser på Doggie og de ting hun gør er jeg ikke i tvivl om at hun er i familie med Robbie.

Ingen kommentarer: