mandag den 6. oktober 2008

HTM kursus med Ann DeRizzio

Som sædvanlig efter Bordercollie klubbens oktober konkurrence, var der kursus med den engelske sommer som i år var Ann DeRizzio.
Vi startede formiddagen med at præsentere os og fortælle hvad vi gerne ville arbejde med, derefter fortalte Ann lidt om hver enkelt og vores program som hun havde dømt under konkurrencen og taget en masse notater til.

Ann
En af de ting hun sagde til mit og Doggies FS nr. var at jeg manglede en Boa!!! Det har været oppe at vende flere gange, men mig og rekvisitter er ikke en god cocktail - jeg taber dem altid :-)
Så selvfølgelig skulle jeg arbejde med tricks med en boa. Det er nu besluttet at når vi rykker i klasse 2 bruger jeg den samme musik, laver det lidt om og øver mig på at have en boa med!
Cookie var også med på kursus :-) men han forstår ikke så godt Engelsk så det tog Ann lidt tid at få ham mellem benene.
Så lykkedes det...

Ingen kommentarer: