søndag den 26. oktober 2008

Vild med dans

Selv om man har fødselsdag, og det naturligvis skal fejres blev der alligevel tid til at mødes med Emmy og restan af Hazyland flokken for at træne hunde. Jeg sørgede for det gode vejr ;-) Cookies stævne vinter pause er allerede startet og vi er gået i gang med at træne nyt HTM program, musikken er fundet, men er ikke koreograferet endnu alligevel er der nogle ideér til hvad programmet skal indeholde og det øver vi på livet løs. Hvis jeg ikke allerede har røbet musikken tidligere, venter jeg lidt endnu med at gøre det.

Vores start pose - cookie byder op til dans...


... og så danser vi ellers der ud af :-)

WOW han var god i går og super super tændt


At gå plads baglæns har altid været en meget meget svag side, jeg kunne simpelthen ikke få en lige bakke. Mit trick for at lære Cookie det var at låne ham til Emmy i ca 10 minutter og så hjem og træne videre. Nu har vi en snore lige bakke og jeg tør næsten sige at vi kan gå lige herfra og til månen (medmindre jeg kommer til at træde på Cookie :-))

Vores finish pose

Dygtiiig dreng!

Doggie trænede hendes Big Spender. Vi knokler løs for at få det helt super i Værløse sidst i November. Jeg skal ærligt indrømme at efter jeg så videoen fra Næstved var der nogle ting jeg gerne ville have anderledes. Det var jo ligefrem pinligt! men hvordan bliver man bare lidt elegant når man er født som havnearbejder???



Ikke videre elegant, vel?

Super tøs!!

Ingen kommentarer: