lørdag den 22. november 2008

Hedeland

Egentlig skulle jeg i dag have haft Doggie med til Farum hvor Emmy & Whisper skulle lave opvisning, men jeg snakkede med Emmy da hun var på vej og vejene var ikke lige pæne alle steder så jeg ombestemte mig og ringede i stedet til min veninde Kirsten og spurgte om hun ikke havde lyst til at tage med en tur i hedeland og gå en dejlig tur med hundene.

Kirsten har Mikki, en dejlig glad Golden Retriver som elsker at komme med ud sammen med mine hunde.
Cookie elsker når der ligger sne. Det første han gjorde da vi kom ud i morges var at stirre på mine støvler!! Tænk hvis nu jeg sparkede til det så han kunne springe efter det.

I hedeland fik kan lokket Kirsten til at sparke lidt til sneen :-) (bare rolig han får ikke en på siden af hovedet ;-))
Et af de sjældne billeder jeg har af Bianca hvor hun faktisk løber. Her på hendes ældre dage er der ikke så meget fart over hende længere.

Mikki er der altid rigelig fart på

Stakkels Cookie......

....han har tit en Bordercollie hængende i pelsen!!

En rigtig dejlig tur i flot solskinsvejr med sne og så i det skønneste naturområde.

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Det lyder som en fed dag - og noget sjovere for hundene end hvis du havde været i Farum :-)