lørdag den 15. november 2008

Lidt blandet, bare for hyggens skyld :-)

Jeg må lige tude lidt!! jeg har været syg i over en uge nu og jeg har meget meget ondt af mig selv... HADER at være syg og jeg er ikke ret god til det, selv om man sover meget så for at sige det mildt så r.. keder jeg mig!!! men alligevel har man ikke energi til noget som helst :-( Hundene accepterer fint de første dage at der ikke sker noget, men lige så stille bliver de mere og mere nogle peste der syntes at der skal ske noget NU. Så i dag har jeg fået trænet lidt med dem begge og WOW Doggie var virkelig sulten efter at træne :-)

I torsdags da det begyndte at blive mørkt var udsigten fra sofaen helt fantastisk, efterårets farver på træerne, stadig en grøn mark og himlen med månen midt i det hele, desværre kommer det jo ikke helt til sin ret på et billede.

For et par uger siden fik Doggie denne taske af Hanne, Jesper og hundene. Som Hanne sagde, sådan en fin dame som hende skal vel også have en pæn "dametaske" :-) Hun har været rigtig rigtig glad for den, men desværre ligner den ikke en taske længere!!

Min kat er møg irriterende!! Når jeg er ude at træne med hundene kommer den altid og kigger på og stjæler deres godbidder. Det er ikke noget problem når man træner med Doggie, men det her er hvad der sker når man træner med Cookie....

Vi starter med at træne, katten kommer, cookie mister koncentrationen, hyrder katten, jeg lukker Cookie ind, jeg får katten af vejen og når Cookie kommer ud igen er der ingen problemer med at træne overhovedet. Møj- hund :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring :-)
Ses lige om lidt!