søndag den 16. november 2008

Søndag i hundenes tegn

Først må jeg lige fortælle at jeg var i teatret i går og se musicalen Chicago - den kan anbefales, virkelig fantastisk stykke og flere af numrene er også brugt indenfor HTM - det gør det ikke mindre fantastisk at man har det at sætte det op i mod :-)
Sent i seng og tidligt op, da jeg havde aftalt med Emmy at vi skulle mødes og træne hundene.

Beat startede og selv om han ikke kunne down i dag ;-), så kunne han tilgæld flere andre tricks og hw positioner til UG. Her laver han sin "touch", jeg er vild med det intense udtryk han har når han arbejder.
Næste hund på banen var Cookie, vi er (stadig) i gang med at træne til hans nye 2009 musik. Dette er vores startpose

Jeg glæder mig rigtig meget til vi er klar med programmet, jeg tror det bliver et rigtig godt cookie-program :-)
og så bliver der ellers valset der ud af......
Whisper og Olsen :-) De arbejdede også lidt med et nyt trick og WOW siger jeg bare!

Doggie trænede Big Spender, her det sidste lange stykke tid har vi slet ikke trænet med musik, da jeg havde brug for at få sikkerhed ind i øvelserne, men i dag prøvede vi lige en enkelt gang med musikken på. Bortset fra lidt ukoncentration når vi kom for tæt på Emmy og alle træningsremedierne gik det rigtig godt.


Vores finish-pose

Til sidst lavede Robbie Don´t tell mama - han var virkelig god i dag

Efter træningen skulle vi som sædvanlig lige have en kop kaffe. Jeg tror virkelig at hvis jeg en dag kørte direkte hjem og Cookie ikke lige fik lov til at komme ind så ville han blive dybt skuffet. Han spurter altid ind når vi er færdige og så ser vi ham ellers ikke mere... Han føler sig meget hjemme og så ved han hvor alle benene ligger :-)

En hurtig kop kaffe og så videre til Marianne Qvist, som skal sy kostumet til vores nye nummer. Aargh!! igen skal jeg have kjole på. Det er ikke fordi jeg ikke kan lide kjoler, jeg har faktisk rigtig tit kjole på, men jeg syntes bare ikke at hund & kjole hører sammen og så kommer jeg til at føle mig lidt utilpas.
En rigtig hyggelig dag og nogle dejlig trætte hunde der nu ligger og sover :-)

PS Nogle prøver at bilde mig ind at Beats ører ikke er store.

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Hey! Vi kan alle samme få store ører på billeder, hvis fotografen tager os fra en forkert vinkel! Hmpf!

Hans yndige små kip-ører!