lørdag den 8. august 2009

Beat & Whisper, dag 2

Whisper gik lige i brædderne i går aftes og sov hele natten
Det var straks noget andet med Beat, han havde sovet lidt og da jeg så skulle til at i seng mente han at han godt lige kunne underholde ½ times tid med et pivedyr MED piv i :-)

Jeg kan ikke sige andet end han hyggede sig og og så, så sød ud


Da han var færdig med pivedyret lagde han sig også til og jeg hørte ikke mere til ham resten af natten

I morges var det tidligt op, lufte hundene en lille tur og så begyndte de ellers at lege


De er glade for at de har hinanden her

Da de var færdige med at lege, gik Beat ud. Han vil hellere trisse rundt derude end være inde. Da jeg lige skulle ud at kigge til ham kunne jeg ikke få øje på ham, så jeg gik ned bag stalden og der så jeg ham også ligge og rulle sig, da han fik øje på mig skyndte han at rejse sig op og jeg så han tog et dødt dyr i munden (det han lige havde rullet i) og så strøg han ellers afsted med det!!! Om han er løbet væk og gemt det eller om det nu er spist vides ikke, men jeg kan ikke finde det.

Op af formiddagen blev alle hundene læsset i bilen og så skulle vi mødes med min veninde og hendes golden reteriever, Mikki i Hedeland for at gå en god lang tur

Alle 6 hunde nød at kunne rende fri og de fik rigtig boltret sig


Efter en god lang tur, kørte jeg og hundene lige forbi mine forældre som bor lige ved siden af Hedeland for at få en tår kaffe. Whisper begyndte at se tv - sort skærm - så min far forbarmede sig over ham og tændte for animal planet, det faldt i god jord ;-)

Da vi kom hjem lagde alle sig til at sove middagslur. Beat er løbet lidt for hurtigt ud af døren, lige ud i alle perlestenen, så han har fået en rift i den ene trædepude :-( øv altså!! Han virker heldigvis ikke generet af det.
Nu er alle blevet fodret af og vi skal bare have en stille og rolig aften.

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Ha ha ha - jeg tænder også altid for Animal Planet når Whisper begynder at stirre på den sorte skærm :-D
Hvor er det dejligt at se, at de hygger sig... Men erm... Beat plejer altså ikke at få lov til at rulle og spise døde ting... Det er jeg ikke vild med at du lærer ham :-D