fredag den 7. august 2009

Lidt af Hazylandflokken på weekend

Emmy er på Færøerne så Beat & Whisper er på besøg hos os her i weekenden. Ja ja Beat ser meget artig ud men jeg ved bedre ;-) Jeg har allerede været ude i haven for at hente en af mine sko, tørret en hel skål vand op som han kom til at vælte og så brillierede han med at rulle i noget MEGET klamt!

Nah de har faktisk været søde og velopdragne begge 2. De startede inde på mit arbejde og da vi kom hjem gik jeg en tur med alle 5 hunde. Er faktisk overrasket over hvor nemt det gik. (Gætter på at Beat & Whisper plejer at gå på højre side) og mine går altid så jeg har snorene i venstre hånd, så det var som om alle kendte deres plads :-) Efter turen var der dømt power nap - alle gik i brædderne!
Nu har jeg lige her til aften været en lille tur på marken med dem, men der tager jeg dem op i hold for ellers hyrder Cookie Beat og Doggie hyrder Cookie og de ser ingenting når de løber på den måde og der skal ikke ske de 2 gamle noget, så Bianca, Whisper & Cookie var første hold.

Det gik meget stille og roligt for sig med de 3, så blev nødt til at lave et lille indkald for at få dem i galop :-)
Så blev det de unges tur. Det hjælper nok at der kun var de 2 for hold da op hvor de legede og Beat kunne få lov til nærmest hvad som helst uden at der kom et eneste knur!!

En leg de begge kunne lidt, Beat løb først og Doggie efter

De nød det meget begge 2 og hvor var de bare søde :-)

Nu ligger Bianca, Cookie & Whisper lige ved mine fødder og sover. Beat & Doggie trisser rundt ude i haven.

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Nårh... Bianca har fået øjnene op for Beats charme :-). Og du har fået øjnene op for hvorfor jeg tuder når Beat laver ulykker :-D
Tusind tak for hjælpen! Jeg savner dem!