søndag den 9. august 2009

Beat & Whisper dag 3

I går aftes fik Beat rigtig charmeret sig ind på Cookie og de legede i evigheder (beklager billederne, men man skal ikke flytte sig for så stopper de med at lege)



Puha man bliver træt af al den leg

Whisper fandt det pivedyr Beat legede med aftenene før - GOSH hvor er der meget piv i det

Men han hyggede sig

Cookie ville ikke stå tilbage for pivedyret, så han tog også lige en tur med det....


Bianca syntes det er hårdt at have gæster

Doggie samler bare alt sit legetøj foran døren....

I dag rykkede Beat & Cookie så legen udenfor

I eftermiddags gik vi så en god lang tur i skoven og da vi kom hjem rendte jeg rundt udenfor. Whisper er meget meget træt nu for han trisser hele tiden rundt sammen med mig, så jeg blev jo nødt til at sætte mig ved pc´en så han kan få sin skønhedssøvn ;-)
Jeg har vist ikke fortalt at der ikke er ret meget tilbage af min sutsko.... og så har både Beat og Whisper mødt husets kat. Den løb lige forbi Beat, tror ikke den havde set ham så da Beat fik øje på den gik det stærkt. Whisper mødte den i morges da vi var en lille tur på marken, så kom den derop og begyndte at stå og gnide sig op af ham, tror ikke han har været så tæt på en kat før - det så godt nok underholdende ud :-)

1 kommentar:

Hazyland Border Collies & Biscuit sagde ...

Hej Helle
Stakkels mis - et møde med Beat kan skræmme livet af enhver! Men Whisper har været tæt på katte før... Se næst-nederste række billeder http://www.hazyland.dk/homepage/hunde/whisper/whisper.html - den lille katte-killing :-)
Mht. sut-skoen... Beat siger at Whisper gjorde det!!!! Det var ikke ham!!!! :-D
Tusind tak for, at du har givet dem en fed weekend. Jeg savner dem! Ses i aften - med midre du vælger Sverige!