lørdag den 1. august 2009

En kort opdatering og lidt hygge billeder

Jeg venter stadig på at det er min tur til at holde sommerferie, men suk der er stadig 24 arbejdsdage tilbage... Vi bruger ventetiden på MASSER af hygge og træning :-) og så knokler jeg med at lave ny hjemmeside, eller det er vel rettere nyt design - men hold da op hvor har det også drillet!! kig forbi på www.cookie-doggie.dk
Nedenfor lidt hyggebilleder :-)

Min dejlige gamle tøs har nydt Anders har holdt ferie og der har været nogle hos hende hele dagen :-)
Cookie er stadig lige pjattet med vand

Hmm gad vide hvor hun har stjålet den mælkekarton henne??

hun brugte i hvert fald lang tid på at lege med den :-)


Sidst men ikke mindst så er vi klar til konkurrencen i morgen. Den skal holdes her hos os, så græsset er blevet klippet og klippet igen og så har jeg også været ude med riven ;-). Men jeg glæder mig til denne konkurrence - vil gerne have Vejen konkurrencen ud af kroppen ;-)

1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Jeg er altså dedikeret Bianca fan!!! Hun er altså bare en charmerende trunte:o)

Skønne billeder af dine glade hunde, lige til at blive i godt humør af!

Kh Vicky og drengene