søndag den 18. januar 2009

Træning, kostume og luftballon

I går mødtes jeg og hundene med Emmy og resten af Hazyland flokken for at træne. Vi knokler begge med nyr programmer og nye tricks der skal indlæres. Cookie har efterhånden fået styr på alt hvad der skal med, men når man så begynder at linke tingene sammen er det som om det falder lidt fra hinanden igen... og når musikken kommer på bliver det endnu værre igen - nye programmer er altid udfordrende :-)

Mit hjerte giver lige som et stik ;-)


Doggie havde haltet en uges tid så da Biscuit i onsdags skulle til Lone kørte jeg og Doggie med og vupti et par dage efter var hun helt klar igen :-)

Doggie skal have både nyt HTM og FS program i 2009, musikken er fundet men er ikke klar endnu, så vi bruger mest tiden på at forbedre vores HTM positioner.

Højre

Front

Kostumet til Cookies HTM nummer er næsten færdigt :-) Er musikken afsløret ved at vise kjolen?

Dette er også en del af kostumet

Han er da nuttet :-)

Dette har ikke noget med hunde at gøre, men den anden dag da jeg kigge ud af køkkenvinduet kunne jeg stå og følge med i landingen af denne luftballon.

Ingen kommentarer: