tirsdag den 27. januar 2009

Vi er blevet "tagget"

Vi er blevet tagget af Bluedog ......og hvad betyder det så??Det går, i alt sin enkelthed, ud på at man skal åbne en fil på sin pc, finde den 5. mappe og åbne det 5. billede......derefter skal man blogge det og beskrive billedet.Når det er gjort skal man "tagge" 5 andre bloggere.Selvfølgelig vil vi gerne lege med på denne leg, som vistnok er opstået i USA, så her er mit billede nr. 5 fra den 5. mappe i filen "hundebillder":o)

Vores 5 billede i 5 mappe er så et billede taget af Albert og Bianca på en skøn tur i Hedeland. Gamle Bianca har jeg endnu og hun er tæt på at fylde 12 år, hun er stadig frisk trods lidt gigt og allergi, men hun nyder sit otium. Albert var min første BC, som desværre fik alvorlig epilepsi i en ung alder og måtte aflives knap 2 år gammel. Selvfølgelig glemmer jeg aldrig tiden med Albert og al sygdommen som var helt forfærdelig at opleve, men som tiden er gået er det mest alle de positive minder vi har om ham som jeg mindes med glæde.

Jeg vælger at "tagge"

Hanne, Eddie og Clooney

Emmy og Hazyland flokken

Pia, Strauss og Figaro

Anja, Nessie og Queeny

Iben og Chokobamserne

Håber I vil lege med :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

He he he - godt dit 5. billede ikke var et nøgen-foto af dig og Anders på stranden i Thailand :-D
Vi er med på den :-)
Følg med på bloggen!

Anonym sagde ...

Heldigvis skulle det jo være 5 mappe i filen med hundebilleder - og det er ikke der jeg kommer til at gemme billeder der ikke tåler dagens lys ;-)