fredag den 2. januar 2009

Træning og koreografi

På denne smukke meget kolde januar dag, havde jeg aftalt at mødes med Emmy for at træne alle hundene og ikke mindst koreografere Cookies nyt HTM musik.

Doggie skal lære at springe over ryggen på mig... det kræver en hjælper, men hun fangede det lynhurtigt og lavede nogle fine spring. (hvis jeg ser lidt anspændt ud på billedet er det fordi... Doggie kan rigtig meget, men "bliv" er ikke en af de ting hun kan ;-))

Efter at have trænet 4 hunde var vi temmelig frosne, så vi gik indenfor for at koreografere (og drikke kaffe :-)). Hmm gad vide om det var Emmy eller Hazy der diskede op med den ene gode idé efter den anden til vores musik :-) Jeg syntes i hvert fald det blev godt og jeg tror det bliver et rigtig rigtig godt program til Cookie - og musikken er perfekt til ham!
Tak for en hyggelig dag og 1000 tak for hjælpen.

Ingen kommentarer: